This Low Budget Movie Is a Disaster

7 mln vaatamised611

    TOUR www.wearetwodifferentpeopletour.com/
    Standing Ovation is a movie with big aspirations and even bigger flaws. From the plot to the writing and characters. It is bad. Very bad. Very low budget. Even the music. No Good. I react now.
    STREAM MY EP ► song.link/album/i/1460451396
    MERCH ► dannygonzalez.store
    MY SECOND CHANNEL ► eesel.info
    OUTRO SONG ► song.link/us/i/1454823599
    MY SPOTIFY ► open.spotify.com/artist/6pDkmNhHCLh7YEb3sXceOs?si=8ZpMgF41SoufOS1UZ4vbkg
    Follow me on Instagram ► dannygonzalez
    Follow me on Twitter ► dannygonzalez
    WHY DO I CALL MY FANS GREG?
    Greg is the strongest family on the internet, we're the fastest growing channel on EEsel, and we make fire content. So, instead of making up some pun using my name and calling my fans that, I decided to use a different name entirely. A name so strong, haters tremble when it is spoken. WE ARE GREG. AND WE ARE TAKING OVER THE INTERNET. And all you have to do to join is hit subscribe and turn on notifications.
    #dannygonzalez

    Avaldati Aasta tagasi

    Kommentaarid

    1. Theo Greenaway

      You know I'm cool by the way I step

    2. Chords

      And then several years later, they split up and several of them become druggies and hookers and one is going through a lawsuit and one has a divorce and is a single mother.

    3. Carl Rowton

      He doesn’t know about those types of light switches because he is too young.

    4. Namjoon’s Juicebox

      I feel like it’s a problem that I couldn’t stop watching this even though I knew it was pretty bad

    5. Snippy Diamonds

      Britney looks like she would smell like pool water

    6. zoé

      omg this brought up ancient memories, I remember seeing this once soooooo long ago

    7. The Evan Show Starring Evan Miller

      Yea e yea e yea e yea e yeaaaaa

    8. camtheman

      the light switches are real in fact I have one

    9. Benjamin Naylor

      Stole 90000 dollars from her bank account 12 years ago... Jschlatt?

    10. Vaughn Jamieson

      The most dangerous part about watching Danny’s videos is that I almost chocked to death from laughing whilst drinking grape juice 😂

    11. rebekah

      <a href="#" class="seekto" data-time="731">12:11</a> is that bhad bhabie?

    12. Streetmeme-box

      Maloikis= BS

    13. Fnaf Fan101

      Why does Joey talk like a Italian mafia boss

    14. Kenna Schafer

      I loved this movie way too much as a child lmaoo

    15. Mimsadoodle

      I remember watching this when I was younger and thinking Joey was the most badsss character of all time

    16. Flash SPRTN

      *i l o v e d a n n y*

    17. Caution Idiots Ahead

      When he said the made up I thought he said then they made out

    18. renzo 43 43

      oh yea yea

    19. Briana Ramos

      "Why are you eating?!" Because, that is something you do when you're fucking hungry..?

    20. Matthew barilaro

      one of the boys said the f word

      1. Matthew barilaro

        at 17;58

    21. Erica Hume

      When you’re trying to have a heart felt moment with your dad, who left you when you were younger to go be rich after stealing from someone else’s dad so hard they died, and you’re talking about your dead mom and how you want her back, but you’re at a party so the singers are like: *oH Oh oh yEAh*

    22. GrɆg

      <a href="#" class="seekto" data-time="69">1:09</a> What are they doing in the back? WHY?

    23. parvejar

      <a href="#" class="seekto" data-time="1054">17:34</a> who paused if dont, try

    24. Mad Jelly two

      (^¥^)

    25. Zooch

      Bars

    26. RMS

      I love how protagonists go from a small group of dancers to basically an entire dance company with no explanation whatsoever.

    27. Lemon Productions

      I actually loved this movie as a kid.

      1. Your Neighbor, Totoro!

        Lemon Productions same-

    28. My Life With ANXIETY

      Singing and dancing?! Sounds like a musical

    29. Hima Thummala

      how did i not realize how weird this movie was when i was younger? haha

    30. Michael Kitto

      I was diagnosed with maloikies. It's terminal

    31. Lockstra

      this is better than pitch perfect

    32. Sly.X D

      you missed so many of the funny background extras that couldn't keep a straight face nor act.

    33. Mya Lyster

      It is called musical theatre

    34. ᴀɴɢᴇʟɪᴄᴀ

      Ohh I remember this! Yeah it got a bit boring tbh

    35. kiki_pride 493

      I wonder where the actors are now

    36. Deku is the best

      Kids: yeah we got enogh money to buy a new game system Grandpa: have you guys seen any money Kids: HIT THE DECK

    37. Kkhh Fggg

      THAT WAS MY FAVORITE MOVIE😂

    38. BBQPig22

      The manners song is so 🔥

    39. BBQPig22

      How can you get any enjoyment in this movie?

    40. Owens Amazing stuff

      Honestly every singing and dancing competition is this story.

    41. •Cloud•

      No one: Disney channel movies:

    42. Faith Shacklock

      Hi 👋🏿

    43. Aaron Salim

      The Hindu dot is a sign of marriage. It has nothing to do with chanting

    44. G.izmex

      i loved this movie as a kid haha

    45. Arthur Morgan

      One of them looks like Daniel brongolie

    46. Debbie Schmitt

      I subsribed turned on notifications and clicked the dell

    47. maddy ricosky

      Sad part is that I’ve watched this movie before I saw this video 💀

    48. Brady Fredhoff

      Discount pitch perfect

    49. Ollie

      I actually watched this movie with my sister

    50. marinara candle

      "the stress put my pops 6 feet under" tbh low-key seems like an easier way to deal with stress

    51. Kid Cloner

      Are we gonna ignore how the guy said “sit up straight or you don’t get food” dude starving people wait WHY ARE THEY SO OVER DRESSED WTF

    52. Hapito

      Standing Ovation was my childhood favorite movie, I forgot the name of it and I loved it so much and I recognized it from the thumbnail and oh my god that was the most satisfying end to the Standing Ovation Saga in my life

    53. Gaming Tacocat

      My name is shithead (She-thethe) How do you spell that S h i t head Isant that shit head This isant related to the video I just wanted to say this

    54. teaghan walker

      the maloiks are a look or stare used to put misfortune on others

    55. KIAYA LOVE

      Idgaf when I was a jit I loved this shit😂😂😂

    56. Kiki

      i remember seeing standing ovation come out, i was like 9 or 10 years old and i wasnt even interested in it lol this is the same child that liked radio rebel as a kid too yikes i had a bad taste in movies

    57. Shooketh Betty

      <a href="#" class="seekto" data-time="1229">20:29</a> she looks at the camera

      1. Lauren Davies

        Shes like: you seein this shit?

    58. Benjamin Palotai

      MAloiKiES

    59. Talulla Kelly

      I completely forgot about this movie 😂 I thought it was the BOMB back then 😂

    60. Flioness

      <a href="#" class="seekto" data-time="635">10:35</a> I actually have light switches like that at home.

    61. Rylee Moseley

      That manager girl is my favorite person-

    62. Obi-Wan Kenobi

      <a href="#" class="seekto" data-time="1269">21:09</a> *holding back tears* good for them that there dad came back

    63. emma star

      i loved this movie growing up

    64. Rachel

      This used to be my favorite movie when I was like, 5?

    65. KarlKewbZ ._.

      Most of these songs are like a bad version of “Your Favorite Martian”

    66. Munkii

      the maloikies is some weird east coast italian american thing. some sort of spiritual witchcraft stuff

    67. Sub Zero Heat

      The frick is a muloykie

    68. Flippity flappity boi

      Fuck I remember this movie fuck

    69. Pokefan220195

      Girl: "I wish my mother would come back" Her dad: "Honey, you know I can't do that" Singer: "OH OH OH OH OH OH YEEEAAHH"

    70. Gravity Falls Fanbase

      THEY GAVE THE LITTLE GIRL A FAKE MIC! THATS LIKE GIVING YOUR SIBLING THE DEAD CONTROLLER!

    71. TheChilledLiquidSoul

      Joey is the best character.

    72. Mature Monster

      Im not raising ladies... im raising SuperstAAAAAAAHHHHRS

    73. Choco Bearie

      Funniest part: I watched this and had no problem (,•>•,)

    74. Aja Nuget

      I can’t believe I’ve actually seen this movie when i was younger, I would always occasionally remember a scene but couldn’t ever remember what it was called. I’m shook asf.

    75. Midnight Pop

      Y’all remember when, as kids, we would watch these movies and we would think they were amazing movies? It’s just me, huh?

    76. chibighost

      "He became so stressed he died" thats such a fucking mood wtf

    77. You know who

      It’s 1 AM I can’t stop watching his video’s

    78. Rainbow Bunny Bella

      LOL

    79. Alicia Bravo

      this movie is unbelievable - but the most unbelievable part is goth/alt people bullying a random girl. goth people bully cops, not someones little sister lmfao

    80. Chris Carvalho

      OMG, killing me, love your commentary. I like geek things like Big Bang Theory, kicks ass.